فروشگاه سزو

پرسش‌های متداول

در فروشگاه سـزو چگونه سفارشم رو ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. از قسمت محصولات و یا جستجوی کد محصول مورد نظرتون (از طریق علامت ذره بین بالای صفحه) اون رو انتخاب نمایید.
2. در صفحه محصول، سایز مورد نظرتون رو به کمک جدول سایزبندی مشخص نمایید.
3. سپس با افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات، به راحتی می‌توانید سفارش خود را تکمیل کنید.

آیا امکان اضافه کردن محصول به سفارش (سبد خرید) وجود دارد؟

بله.
تذکر مهم: بعد از ثبت سفارش، حتما در تلگرام، ما رو از داشتن سبد خریدتون مطلع کنید.
توجه: حداکثر زمان برای تکمیل کردن سبد خرید 10 روز میباشد.

روش اول: کافیست در مرحله‌ی انتخاب نوع ارسال، گزینه "سبد خرید" (آخرین گزینه) را انتخاب کنید
و دفعه‌ی بعد هنگام اضافه کردن محصول به سبد خریدتون، هزینه ارسال رو پرداخت کنید.

روش دوم: اگر از قبل محصولی ثبت کردید که هنوز ارسال نشده است، میتوانید محصول جدید به سفارشتون اضافه کنید
و برای اینکه دو بار هزینه ارسال پرداخت نکنید، در مرحله‌ی انتخاب نوع ارسال، گزینه "سبد خرید" (آخرین گزینه) را انتخاب کنید.

برای اطلاع از وضعیت سفارشتون به آیدی زیر پیام بدید.
آیدی تلگرام: sozu_moment

تاریخ ارسال چگونه میباشد؟

بعد از به حد نصاب رسیدن تعداد سفارشات
بسته‌ها دو مرتبه در هفته (ابتدا و انتهای هر هفته) ارسال میشوند.

روش‌های ارسال در فروشگاه سـزو چیست؟

پست پیشتاز
تیپاکس (پس‌کرایه)
پیک (مخصوص استان البرز/کرج - پس‌کرایه)
توجه: حتما بعد از انتخاب گزینه "پیک" ، کد سفارش خود را در تلگرام برای ما ارسال کنید.

بسته‌ها از استان البرز (مهرشهر) ارسال میشوند.

هزینه ارسال با پیک چقدر است؟

هزینه ارسال با پیک با توجه به ساعات و روزهای مختلف، متغیر است. ارسال پیک از طریق سرویس‌های اسنپ و تپسی انجام می‌شود.

پیگیری سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز و تیپاکس ارسال میشوند چگونه است؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس هستید،
میتوانید مرسوله را از طریق سایت به آدرس‌های زیر پیگیری کنید:

پست پیشتاز
https://tracking.post.ir

تیپاکس
https://tipaxco.com/tracking

کدهای رهگیری داخل کانال تلگرام قرار گرفته و در اینستاگرام نیز استوری میشوند.

وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری به حساب شما برمیگردد.
درصورتی که وجه به حساب شما برگشت داده نشد، با پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید.

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت فروشگاه سزو ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.